جلسات هسته های پژوهشی کارگروه دانش پژوهی و پژوهش در آموزش کمیته دانشجویی توسعه آموزش در خرداد ماه و با حضور اعضای تیم پژوهش و سرکار خانم دکتر زارعی (مسئول واحد توسعه آموزش دانشجویی) به طور مستمر برگزار شد.
372473.mp3
جلسات هسته های پژوهشی کارگروه دانش پژوهی و پژوهش در آموزش کمیته دانشجویی توسعه آموزش در خرداد ماه و با حضور اعضای تیم پژوهش و سرکار خانم دکتر زارعی (مسئول واحد توسعه آموزش دانشجویی) به طور مستمر برگزار شد.
در این جلسات بخش نتایج مطالعات مروری، رویکردهای مختلف برای انجام دستهبندی (categorize) و سنتز روایی (narrative synthesis) یافتهها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
هدف از برگزاری این نشست های علمی، فراهمسازی بستری برای یادگیری تجربهمحور در حوزه پژوهش در آموزش برای اعضای کمیته، ارتقای کیفیت علمی خروجیهای دانشجویی و همراستاسازی فرآیند نگارش با استانداردهای پژوهشی است.
:
کامنت