سومین جلسه شورای راهبری کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۴۰۵ با حضور جناب آقای دکتر قاسمی سرپرست محترم EDC و سرکار خانم دکتر زارعی مسئول واحد توسعه آموزش دانشجویی برگزار شد.
372470.mp3
سومین جلسه شورای راهبری کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۴۰۵ با حضور جناب آقای دکتر قاسمی سرپرست محترم EDC و سرکار خانم دکتر زارعی مسئول واحد توسعه آموزش دانشجویی برگزار شد.
این جلسه در تاریخ ۲۷ خردادماه به منظور انتخابات سمت دبیری کل کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه به صورت حضوری-مجازی تشکیل شد.
۳ کاندید منتخب از بین ۸ نامزد، خانم زهرا کلهری، خانم یلدا سلیمی و خانم ستایش ناصری ضمن معرفی و ارائه پیشینه خود، انگیزه و برنامههای خود برای پیشرفت کمیته را شرح دادند.
در پایان، رایگیری با مشارکت همه دانشجویان حاضر و شرکتکنندگان آنلاین انجام شد و سرکار خانم یلدا سلیمی با حداکثر آرا (۹ رای) برای مدت یک سال به عنوان دبیرکل کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزیده شدند.
ضمن قدردانی از جناب آقای کردافشاری دبیر سابق کمیته دانشجویی توسعه آموزش و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان، به سرکار خانم سلیمی تبریک عرض میکنیم و سعادت و موفقیت ایشان را از خداوند منان خواستاریم.
:
کامنت