اولین جلسه هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد.
جلسات دوره ای دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف ارتقاء همکاریها و تبادل دانش میان مدیران دفاتر توسعه آموزش به صورت ماهانه برگزار می گردد. اولین جلسه دوره ای در تاریخ 15 اردیبهشت 1405 با حضور مدیر و کارشناسان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، مدیران و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش (EDO) برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر حسن زاده مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه بر نقش کلیدی دانشکده بهداشت در ارتقاء کیفیت و برند دانشگاههای علوم پزشکی تأکید کردند. در ادامه جلسه، آقای دکتر مرادی، معاون آموزشی دانشکده بهداشت ، با ارائه گزارشی درباره چالشهای آموزشی موجود در دانشکده صحبت کردند. همچنین، سرکار خانم دکتر اشتری نژاد، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده، گزارشی جامع از فعالیتها و دستاوردهای یکساله این دفتر ارائه نمودند. در انتهای جلسه آقای دکتر حسینزاده نکاتی در خصوص شیوهنامه مدیریت برنامه ریزی درسی، کمیته ارزشیابی دانشجو و کمیته دانشجویی ارائه کردند و آقای دکتر نوین، مسئول واحد هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه، چارچوب اهداف توسعه برای سال ۱۴۰۵ را تشریح کردند.
کامنت