اعتبار بخشي آموزشي مجتمع بيمارستاني شهيد مدرس-17 شهريور دانشکده علوم پزشکي ساوه
اعتبار بخشي آموزشي مجتمع بيمارستاني شهيد مدرس - 17 شهريور دانشکده علوم پزشکي ساوه روز سه شنبه دوم خرداد ماه توسط تيم ارزيابي متشکل خانم دکتر نجومي از علوم پزشکي ايران و دکتر محمد مهدي فروزان فر از علوم پزشکي شهيد بهشتي انجام شد..
ارزيابي بيروني مراکزآموزشي و درماني دانشگاه علوم پزشکي اصفهان
برنامه ارزيابي بيروني مراکزآموزشي و درماني دانشگاه علوم پزشکي اصفهان با حضور تيم ارزيابي متشکل از خانم ها دکتر مژگان عسگري (علوم پزشکي ايران)، دکتر نفيسه ظفرقندي (علوم پزشکي شاهد) و دکتر ترانه نقيبي (علوم پزشکي زنجان) ...
عرض تسليت به مناسبت درگذشت خواهر گرانقدر سرکار خانم سراواني
همکار گرامي سرکار خانم سراواني درگذشت خواهر گراميان را به شما و خانواده داغدارتان صميمانه تسليت عرض مي نماييم.
ارزيابي اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني دانشگاه علوم پزشکي زنجان
در راستاي اجراي برنامه اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني دانشگاها و دانشکده هاي علوم پزشکي کشور، روز شنبه مورخه 23/2/96 با حضور اعضاي محترم تيم ارزيابي متشکل از ....
برگزاري کارگاه (تکنيک هاي تئاتر)
کارگاه تکنيک هاي تئاتر با تدريس آقاي دکتر سيدين در تاريخ 3/3/96 از ساعت 13- 8 در سالن افتخاريان دانشکده پزشکي برگزار شد .
برگزاري جلسه دفاتر توسعه آموزش (EDO)
جلسه مسئولين دفاتر توسعه(EDO) دانشکده ها و مراکز آموزشي و درماني دانشگاه در تاريخ 30/2/96 از ساعت 12:30 الي 14:30 در محل سالن جلسات طبقه هفتم ستاد مرکزي دانشگاه برگزار گرديد
برگزاري جلسه پايش بسته هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي
جلسه ي پايش بسته هاي تحول و نوآوري روز شنبه مورخ 30/02/96 با حضور معاون آموزشي، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي، دبيران بستههاي تحول و کارشناسان سامانه پايش در دفتر معاونت آموزشي برگزار گرديد.
برگزاري کارگاه يادگيري الکترونيکي
کارگاه يادگيري الکترونيک در تاريخ 01/03/96 برگزار شد اين برنامه در محل سايت صد نفره واقع دانشکده پزشکي از ساعت 8 الي 13 با تدريس خانم دکتر دهناد بود
ارزيابي بيروني دانشگاه علوم پزشکي بقيه ا..
ارزيابي بيروني مرکز آموزشي و درماني بقيه ا... متعلق به دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني بقيه ا.. روز يکشنبه مورخ 31/2/96 با ...
نشست بررسي عملکرد اولين دوره توانمند سازي دانشجويان تحصيلات تکميلي
با توجه به برگزاري دومين دوره توانمند سازي دانشجويان تحصيلات تکميلي در تير ماه 1396 نشستي به روز شنبه 30/2/96 در محل ستاد مرکزي دانشگاه طبقه هفتم سالن جلسات از ساعت 30/13 الي 30/15 برگزار شد