نشست بررسي عملکرد اولين دوره توانمند سازي دانشجويان تحصيلات تکميلي
با توجه به برگزاري دومين دوره توانمند سازي دانشجويان تحصيلات تکميلي در تير ماه 1396 نشستي به روز شنبه 30/2/96 در محل ستاد مرکزي دانشگاه طبقه هفتم سالن جلسات از ساعت 30/13 الي 30/15 برگزار شد
با توجه به برگزاري دومين دوره توانمند سازي دانشجويان تحصيلات تکميلي در تير ماه 1396 نشستي به روز شنبه 30/2/96 در محل ستاد مرکزي دانشگاه طبقه هفتم سالن جلسات از ساعت 13:30 الي 15:30 برگزار گرديد. در اين جلسه نقاط قوت و ضعف دوره اول مورد بحث و بررسي قرار گرفت و در خاتمه مقرر گرديد در بازده زماني 10 لغايت 27 تير ماه 1396 سه دوره ديگر از دوره توانمند سازي دانشجويان تحصيلات تکميلي برگزار گردد.



خبر: خانم دارا بيگي عکس: فرشاد پوررسول