برگزاري جلسه پايش بسته هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي
جلسه ي پايش بسته هاي تحول و نوآوري روز شنبه مورخ 30/02/96 با حضور معاون آموزشي، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي، دبيران بستههاي تحول و کارشناسان سامانه پايش در دفتر معاونت آموزشي برگزار گرديد.
جلسه ي پايش بسته هاي تحول و نوآوري روز شنبه مورخ 30/02/96 با حضور معاون آموزشي، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي، دبيران بستههاي تحول و کارشناسان سامانه پايش در دفتر معاونت آموزشي برگزار گرديد. در اين جلسه آقاي دکتر کبير به عنوان دبير پايش بسته هاي تحولي و آقاي دکتر پورنيک به عنوان دبير کارگروه حرکت به سوي دانشگاه نسل سوم معرفي گرديدند. در ادامه علاوه بر آموزش سامانه جديد پايش بسته هاي تحولي به کارشناسان و دبيران، بر اهميت فرآيند انجام کار فعاليتهاي محول شده از سوي وزارت متبوع و بارگذاري مستندات به موقع و جامع در سامانه پايش تاکيد شد.

