• // - 07:30
  • - تعداد بازدید: 491
  • - تعداد بازدید کنندگان: 491
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاري جلسه پايش بسته هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي

جلسه­ ي پايش بسته­ هاي تحول و نوآوري روز شنبه مورخ 30/02/96 با حضور معاون آموزشي، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي، دبيران بسته­هاي تحول و کارشناسان سامانه پايش در دفتر معاونت آموزشي برگزار گرديد.

297726.mp3 برگزاري جلسه پايش بسته هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي


جلسه­ ي پايش بسته­ هاي تحول و نوآوري روز شنبه مورخ 30/02/96  با حضور معاون آموزشي، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي، دبيران بسته­هاي تحول و کارشناسان سامانه پايش در دفتر معاونت آموزشي برگزار گرديد. در اين جلسه آقاي دکتر کبير به­ عنوان دبير پايش بسته­ هاي تحولي و آقاي دکتر پورنيک به عنوان دبير کارگروه حرکت به سوي دانشگاه نسل سوم معرفي گرديدند. در ادامه علاوه بر آموزش سامانه جديد پايش بسته­ هاي تحولي به کارشناسان و دبيران، بر اهميت فرآيند انجام کار فعاليت­هاي محول شده از سوي وزارت متبوع و بارگذاري مستندات به موقع و جامع در سامانه پايش تاکيد شد.


 








  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297726
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings