• 1405/03/30 - 12:32
  • - تعداد بازدید: 5
  • - تعداد بازدید کنندگان: 5
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاری نخستین جلسه کارگروه بازخورد در سال جدید

372476.mp3 برگزاری نخستین جلسه کارگروه بازخورد در سال جدید
نخستین جلسه کارگروه بازخورد با حضور اعضای دانشجویی و خانم دکتر زارعی (مسئول واحد توسعه آموزش دانشجویی)، روز سه شنبه ۱۹ خردادماه به‌صورت مجازی در بستر اسکای‌روم برگزار شد. در ابتدای جلسه، اعضا به معرفی خود پرداختند و درباره نحوه تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها به بحث و تبادل نظر کردند.
 
در ادامه، شیوه‌نامه کارگروه از منظر کیفی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین تأکید شد جلسات کارگروه به‌صورت منظم و بدون وقفه برگزار شده و در صورت امکان به شکل حضوری ادامه یابد.
 
بخش دیگری از جلسه به بررسی کیفیت آموزش مجازی در چند ماه گذشته اختصاص داشت. در این زمینه مقرر شد موضوع در دو محور مستقل دنبال شود: 1) ارزیابی کیفیت آموزشی بخش‌های برگزارشده در مقطع فیزیوپاتولوژی و 2) بررسی پلتفرم آموزش مجازی و چالش‌های فنی سامانه LMS از جمله مسائل مرتبط با پشتیبانی و تجربه کاربری.
 
در پایان، مقرر شد هر یک از اعضا با هماهنگی سرکار خانم دکتر زارعی، نقش ها و مسئولیت مشخصی را در کارگروه برعهده گرفته و پیگیری امور را انجام دهد.
  • گروه اخبار : آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها
  • کد خبر : 372476
:
کلیدواژه ها

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings