برگزاري جلسه با حضور جناب آقاي دکتر سلطاني عربشاهي
برگزاري جلسه با حضور جناب آقاي دکتر سلطاني عربشاهي
297598.mp3
برگزاري جلسه با حضور جناب آقاي دکتر سلطاني عربشاهي
جلسه اي در روز شنبه مورخ 25 مهرماه 1394 با حضور جناب آقاي دکتر سلطاني عربشاهي، و قائم مقام مرکز مطالعات و مدير واحد توانمند سازي اعضاي هيئت علمي و مديران دفاتر توسعه از ساعت 15-13 برگزار گرديد. اين جلسه در خصوص برنامه جامع توانمندسازي اعضاي هيئت علمي، برنامه ريزي و تهيه بسته هاي آموزشي، پيگيري بسته هاي تحول نظام سلامت و تعيين کارگروه ها، سيستم سعاد و نقش آن در ارتقاء پايه و مرتبه علمي براساس آيين نامه هاي اجرايي و مجازي سازي دروس برگزار گرديد.
: