بازدید تیم اعتباربخشی از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
در راستای اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی و با هدف ارزیابی درونی، بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) سه شنبه 11 اردیبهشت ماه توسط خانم دکتر اکرم هاشمی و خانم مرجان عباس زاده توسلی مسئول و کارشناس اعتباربخشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه انجام شد.