لیست اخبار صفحه :9
بازدید تیم اعتباربخشی از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

بازدید تیم اعتباربخشی از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

در راستای اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی و با هدف ارزیابی درونی، بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) سه شنبه 11 اردیبهشت ماه توسط خانم دکتر اکرم هاشمی و خانم مرجان عباس زاده توسلی مسئول و کارشناس اعتباربخشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه انجام شد.

Template settings