• // - 12:35
  • - تعداد بازدید: 208
  • - تعداد بازدید کنندگان: 199
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

ارزیابی اعتباربخشی آموزشی مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمان ، بم و جیرفت توسط تیم های ارزیاب کشوری انجام شد.

337435.mp3 ارزیابی اعتباربخشی آموزشی مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمان ، بم و جیرفت توسط تیم های ارزیاب کشوری انجام شد.

آموزش بالینی بعنوان بخش مهّمی از فرآیند آموزشی رشته های علوم پزشکی است که به صورت تیمی در مراکز آموزشی درمانی ارائه می‌گردد و ارزیابی مستمر و جامع آموزش بالینی جهت حفظ و بهبود کیفیت آموزش و تربیت افرادی قوی و شایسته از ضروریات می‌باشد. در همین راستا و با توجه به ماموریت اعتباربخشی مراکز آموزشی ودرمانی کشور محّوله از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ایران، ارزیابی اعتباربخشی آموزشی مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، بم و جیرفت توسط تیم‌های ارزیاب کلان منطقه 10 آمایشی از سیزدهم لغایت پانزدهم مردادماه انجام شد. جلسه افتتاحیه و معارفه با حضور ریاست و معاونین دانشگاه، روسای بیمارستان‌ها، رئیس دانشکده پزشکی، دبیر اعتباربخشی دانشگاه، متخصصین و مسئولین واحد آموزش و پژوهش و مسئول اعتباربخشی مراکز، ارائه گزارش فعالیت‌های آموزشی مراکز و بازدید میدانی از بخش­ها، داروخانه، کتابخانه، واحد پژوهش، کلاس‌های آموزشی و پاویون، مصاحبه حضوری با اساتید و دانشجویان از اقداماتی بود که طی بازدید میدانی به آنها پرداخته شد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,توانمندسازی,ارزشیابی,دفاتر توسعه,اعتباربخشی,تکنولوژی آموزشی,کمیته دانشجویی,آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,مرکز مطالعات,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها,نشريه علمي-خبري معاونت آموزشي,جشنواره وثوق
  • کد خبر : 337435
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings