• // - 07:17
  • - تعداد بازدید: 221
  • - تعداد بازدید کنندگان: 211
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

ارزیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان حضرت قائم (عج) دانشکده علوم پزشکی اسدآباد انجام شد.

336550.mp3 ارزیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان حضرت قائم (عج) دانشکده علوم پزشکی اسدآباد انجام شد.

در راستای ماموریت اعتباربخشی مراکز آموزشی ودرمانی کشور محوله از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ایران، هماهنگی‌های لازم جهت ارزیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان حضرت قائم(عج) دانشکده علوم پزشکی اسد آباد انجام و در تاریخ 10 مرداد 1403 ارزیابی صورت گرفت. در جریان بازدید میدانی، اعضای تیم ارزیاب از بخش‌های مختلف بیمارستان از قبیل دپارتمان آموزشی، مرکز مهارت‌های بالینی، کتابخانه، سالن مطالعه، کلاس‌های درس، آمفی تاتر، رختکن، پاویون، پاراکلینیک و بازدید نموده و کیفیت و کمّیت آموزش دانشجویان را بر اساس سنجه‌های ملی ارزیابی و اعتباربخشی بیمارستان‌های آموزشی در ۹ محور مختلف مورد بررسی قرار دادند. جهت ارزیابی استانداردهای با ملاک ارزیابی مصاحبه طی جلسات جداگانه‌ای با مسئولین دانشکده، ریاست و معاونین بیمارستان، اعضای هیات علمی و دانشجویان مصاحبه انجام شد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,توانمندسازی,ارزشیابی,دفاتر توسعه,اعتباربخشی,تکنولوژی آموزشی,کمیته دانشجویی,آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,مرکز مطالعات,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها,نشريه علمي-خبري معاونت آموزشي,جشنواره وثوق
  • کد خبر : 336550
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings