بازدید تیم اعتباربخشی از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
در راستای اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی و با هدف ارزیابی درونی، بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) سه شنبه 11 اردیبهشت ماه توسط خانم دکتر اکرم هاشمی و خانم مرجان عباس زاده توسلی مسئول و کارشناس اعتباربخشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه انجام شد.
سلسله کارگاه های رفتار سازمانی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ایجاد فضای همکاری مطلوب و در راستای ماموریت سازمانی توسعه و ارتقای نیروی انسانی در این مرکز "سلسله کارگاه های توانمندسازی رفتار سازمانی" را برگزار می کند.
اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد
اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.
جلسات برنامه ريزي جهت برگزاري هشتمين جشنواره آموزشي دکتر وثوق 1401دانشگاه برگزار شد.
جلسات برنامه ريزي جهت برگزاري هشتمين جشنواره آموزشي دکتر وثوق با هدف ارتقاء فرايند
نشست مشترک نماينده شرکت انيکو و واحد ارزشيابي اساتيد
نشست مشترک نماينده شرکت انيکو و مسئول واحد ارزشيابي اساتيد و کارشناس واحد ارزشيابي برگزار شد.
برگزاري اولين جلسه دوره دانش افزايي اعضاي هيأت علمي
برگزاري اولين جلسه دوره دانش افزايي اعضاي هيأت علمي