• // - 06:38
  • - تعداد بازدید: 194
  • - تعداد بازدید کنندگان: 194
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

کارگروه ارزشيابي اساتيد تشکيل شد

کارگروه ارزشيابي اساتيد در تاريخ ?? فروردين ???? تشکيل شد

297901.mp3 کارگروه ارزشيابي اساتيد تشکيل شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر ريحانه محمدي: کارگروه ارزشيابي اساتيد در تاريخ ?? فروردين ???? با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه،  دريادخت مسرور معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، سيما عليرضايي طهراني کارشناس مسئول واحد ارزشيابي، دکتر فرحناز بيرانوند، مهندس سميه جمالي و مهندس بابک زينالي تشکيل شد. هدف از تشکيل اين کارگروه برنامه ريزي دقيق براي پيشبرد برنامه عملياتي اختصاصي واحد ارزشيابي مرکز مطالعات و توسعه آموزش بود. گفتني است در جلسه­ اي حيطه وظايف و فعاليت هاي  هريک از اعضاي کارگروه بر اساس برنامه عملياتي  تدوين و به اعضاي کارگروه اعلام شد. 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297901
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings