کارگروه ارزشيابي اساتيد تشکيل شد
کارگروه ارزشيابي اساتيد در تاريخ ?? فروردين ???? تشکيل شد
297901.mp3
کارگروه ارزشيابي اساتيد تشکيل شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر ريحانه محمدي: کارگروه ارزشيابي اساتيد در تاريخ ?? فروردين ???? با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دريادخت مسرور معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، سيما عليرضايي طهراني کارشناس مسئول واحد ارزشيابي، دکتر فرحناز بيرانوند، مهندس سميه جمالي و مهندس بابک زينالي تشکيل شد. هدف از تشکيل اين کارگروه برنامه ريزي دقيق براي پيشبرد برنامه عملياتي اختصاصي واحد ارزشيابي مرکز مطالعات و توسعه آموزش بود. گفتني است در جلسه اي حيطه وظايف و فعاليت هاي هريک از اعضاي کارگروه بر اساس برنامه عملياتي تدوين و به اعضاي کارگروه اعلام شد.
: