• // - 12:39
  • - تعداد بازدید: 210
  • - تعداد بازدید کنندگان: 204
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

کارگاه «بازخورد و با اندیشی» ویژه اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش برگزار شد.

344503.mp3 کارگاه «بازخورد و با اندیشی» ویژه اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش برگزار شد.

در تاریخ 16 بهمن 1403 کارگاه «بازخورد و با اندیشی» ویژه اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش و دیگر تشکل های دانشجویی، با تدریس دکتر حسین زاده، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و خانم دکتر زارعی، مدیر واحد توسعه آموزش دانشجویی به مدت چهار ساعت در سالن شورای معاونت آموشی دانشگاه برگزار شد و دانشجویان به مباحث مرتبط با ارائه و دریافت بازخورد، اهمیت آن در فرآیند یادگیری و روش های بازاندیشی پرداختند.

  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 344503
:
کلیدواژه ها
آیدا محرمی بخشایش
خبرنگار

آیدا محرمی بخشایش

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings