• // - 08:11
  • - تعداد بازدید: 409
  • - تعداد بازدید کنندگان: 409
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

چهارمين جلسه کارگروه تخصصي بسته توسعه و ارتقاء زيرساخت‌هاي آموزشي علوم پزشکي برگزار شد

چهارمين جلسه کارگروه تخصصي بسته توسعه و ارتقاء زيرساخت­هاي آموزشي علوم پزشکي کلان منطقه آمايشي ?? در تاريخ ? تير ???? به ميزباني دانشگاه علوم پزشکي تهران تشکيل گرديد

297905.mp3 چهارمين جلسه کارگروه تخصصي بسته توسعه و ارتقاء زيرساخت‌هاي آموزشي علوم پزشکي برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه – دکتر فرزانه آسترکي: جلسه کارگروه تخصصي بسته توسعه و ارتقاء زير ساخت­ هاي آموزش علوم پزشکي با حضور نمايندگان دانشگاهي منطقه آمايشي ده به ميزباني دانشگاه علوم پزشکي تهران تشکيل شد. در اين جلسه دکتر محمد حسين­زاده از دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي برنامه پيشنهادي ارتقاء توانمندي­هاي ضروري براي اعضاي هيئت علمي را مطرح کرد. همچنين دکتر شکوه عضو هيئت علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در رابطه با طرح راه اندازي هابِ تحقيقات علوم پزشکي در منطقه، پيشنهاداتي را ارائه کرد. در انتهاي جلسه ارائه شيوه نامه و سند جامع توانمند­سازي توسط دانشگاه علوم پزشکي تهران در جلسه کار بعدي قرار گرفت.
 گفتني است دکتر فرزانه آسترکي دبير بسته توسعه و ارتقاي زير ساخت هاي آموزش علوم پزشکي دانشگاه علوم پزشکي ايران به نمايندگي از دانشگاه علوم پزشکي ايران در اين جلسه حضور داشت.





  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297905
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings