يازدهمين جلسه واحد برنامه ريزي آموزش برگزار شد.
يازدهمين جلسه واحد برنامه ريزي آموزش برگزار شد.
298073.mp3
يازدهمين جلسه واحد برنامه ريزي آموزش برگزار شد.
در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر محمد حسين زاده مسئول کميته توسعه آموزش و دکتر سيده سارا ميرفضلي مسئول واحد برنامه ريزي آموزش، دکتر مژگان جاوداني مسرور و دکتر مريم عامري مهابادي اعضاي واحد برنامه ريزي آموزش حضور داشتند.
در ابتداي جلسه دکتر سيده سارا ميرفضلي هدف از تشکيل جلسه را هماهنگي برنامه هاي واحد برنامه ريزي آموزش در راستاي اهداف کميته توسعه آموزش و ارائه پيشنهاد در خصوص فرمت طرح دوره هاي آموزش باليني براي دانشجويان در بالين برشمرد و گفت واحد برنامه ريزي آموزش درصدد است علاوه بر طراحي يک فرمت استاندارد و يکسان طرح دوره و طرح درس در بخش هاي بالين به بررسي وضع فعلي و جايگاه برنامه ريزي آموزش در دانشگاه بپردازد تا در راستاي ارتقاي آموزش گام برداشته شود.
سپس اعضاي حاضر در جلسه تدوين راهنماي تهيه طرح درس و طرح دوره جهت بارگذاري در وبسايت واحد را ضروري دانستند و در پايان جلسه، برگزاري کارگاه هاي آموزش تدوين طرح دوره و طرح درس را در دستور کار واحد برنامه ريزي آموزش قرار دادند.
خبر: شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول
: