• 1404/03/21 - 09:02
  • - تعداد بازدید: 186
  • - تعداد بازدید کنندگان: 182
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

نشست معاونت آموزشی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دبیران کارگروه‌های کمیته توسعه آموزش برگزار شد؛

350551.mp3 نشست معاونت آموزشی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دبیران کارگروه‌های کمیته توسعه آموزش برگزار شد؛
این جلسه با حضور دکتر بیاضیان معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر خوش میرصفا رئیس مرکز استعداد درخشان دانشگاه، دکتر زارعی مدیر واحد توسعه آموزش دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و جمعی از نمایندگان و اعضای فعال تشکل های دانشجویی روز یکشنبه هجدهم خرداد در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد.در این نشست دکتر بیاضیان ضمن بیان اهمیت همکاری و مشارکت دانشجویان در توسعه و ارتقای آموزش دانشگاه، بر لزوم اعتمادسازی و رعایت چارچوب های اخلاقی در مسیر دریافت بازخوردهای دانشجویی تاکید کردند.همچنین نمایندگان تشکل های دانشجویی نیز ضمن اشاره به ظرفیت های موجود، پیشنهادهای خود را برای تقویت مشارکت دانشجویان ارایه نموده و بر ضرورت هم افزایی تشکل های دانشجویی در این راستا تاکید کردند‌.
  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 350551
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings