نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده برگزار شد
نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده به ميزباني مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکي تهران در تاريخ ?? اسفند ?? برگزار شد
297855.mp3
نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر شهرزاد سراواني: دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکي ايران در نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده که به ميزباني مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکي تهران در تاريخ ?? اسفند ?? برگزار شد، شرکت کرد.
دکتر علي کبير از مباحث مطروحه در اين نشست به راه اندازي مرکز رشد و بالندگي اساتيد تحت عنوان Faculty Development Center ، نحوه تعامل مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده با مراکز تحقيقات آموزش علوم پزشکي، برگزاري غرفه مشترک مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده در بيستمين همايش کشوري آموزش علوم پزشکي کشور در ارديبهشت ?? با همکاري تمامي موسسات و سازمان هاي آموزش اشاره کرد. وي افزود در پايان اين جلسه در خصوص مباحث مطروحه توافق نظر نهايي انجام شد.
گفتني است نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده از پاييز ?? به صورت فصلي برگزار مي شود و اين ششمين نشست مديران مراکز EDC دانشگاه هاي کشور محسوب مي شد.
دکتر علي کبير از مباحث مطروحه در اين نشست به راه اندازي مرکز رشد و بالندگي اساتيد تحت عنوان Faculty Development Center ، نحوه تعامل مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده با مراکز تحقيقات آموزش علوم پزشکي، برگزاري غرفه مشترک مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده در بيستمين همايش کشوري آموزش علوم پزشکي کشور در ارديبهشت ?? با همکاري تمامي موسسات و سازمان هاي آموزش اشاره کرد. وي افزود در پايان اين جلسه در خصوص مباحث مطروحه توافق نظر نهايي انجام شد.
گفتني است نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده از پاييز ?? به صورت فصلي برگزار مي شود و اين ششمين نشست مديران مراکز EDC دانشگاه هاي کشور محسوب مي شد.
: