• // - 04:59
  • - تعداد بازدید: 48
  • - تعداد بازدید کنندگان: 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نخستين جلسه کميته توسعه تکنولوژي آموزشي برگزار شد

نخستين جلسه کميته توسعه تکنولوژي آموزشي برگزار شد.

298075.mp3 نخستين جلسه کميته توسعه تکنولوژي آموزشي برگزار شد
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه اولين جلسه حضوري کميته توسعه تکنولوژي آموزشي در سال ???? را در سالن شوراي معاونت آموزشي دانشگاه در روز سه شنبه مورخ ?? آذر ???? از ساعت ? تا ? برگزار کرد.
در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر مريم سليماني موحد دبير کميته توسعه تکنولوژي آموزشي، دکتر سکينه شريفيان مسئول واحد رسانه و انتشارات، دکتر محمد حسين زاده دبير کميته توسعه  آموزشي، دکتر علي بهمنش مسئول واحد آموزش مجازي و دکتر نصير دهقان مسئول مرکز مهارت هاي باليني حضور داشتند.
در اين جلسه در خصوص نحوه ارتباط کميته توسعه تکنولوژي  با واحدهاي مرکز و معاونت آموزشي و نحوه برقراري ارتباط با اعضاي هيات علمي بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنين با توجه به اساس نامه تکتون آموزش پزشکي با رويکرد تعالي مقرر شد نظارت بر فرايند اين رويداد هر سال بر عهده يکي از اعضاي هيئت علمي مرکز باشد لذا دکتر علي بهمنش به عنوان دبير علمي تکتون در سال ???? انتخاب شد.










  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298075
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings