• 1404/11/27 - 12:09
  • - تعداد بازدید: 69
  • - تعداد بازدید کنندگان: 66
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

مدرسه بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

367255.mp3 مدرسه بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی  دانشگاه با هدف توسعه و حمایت از توانمندسازی اعضای هیئت علمی اقدام به برگزاری یک دوره 4 روزه (مدرسه زمستانی) نمود.با هدف ارتقاء مستمر توانمندی‌های علمی و حرفه‌ای اعضای محترم هیات علمی، مدرسه زمستانی توانمندسازی در 6 تا 10 دی ماه سال ۱۴۰۴ برای تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه اعم از بالینی و علوم پایه برگزار شد.

در این مدرسه زمستانی اصول ارزشیابی پیشرفته ،اصول ارزشیابی دانشجو، اصول روش تدریس پیشرفته و مقدماتی، اصول روش تحقیق  پیشرفته و مقدماتی، مهارت های مدیریت خشم، مهارتهای حل مساله، مطالعات تشخیصی ورفتارهای مدنی در آموزش بالینی و هم چنین آشنایی با قوانین و مقررات استخدامی توسط اساتید دانشگاه تدریس شد. لازم به ذکر است اعضای هیات علمی دانشگاه ملزم به گذراندن دوره‌ها و کسب امتیاز آموزشی جهت ارتقای مرتبه علمی خود طبق شیوه ‌نامه‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشند. در این کارگاه ها روزانه حدود 70 نفر مشارکت فعال داشتند.

  • گروه اخبار : آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها
  • کد خبر : 367255
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings