• // - 07:02
  • - تعداد بازدید: 242
  • - تعداد بازدید کنندگان: 242
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

شيوه نامه ارزشيابي اعضاي هيئت علمي تدوين شد

شيوه نامه ارزشيابي اساتيد با حضور  اعضاي کارگروه ارزشيابي در ارديبهشت ماه ?? تدوين شد
 

297902.mp3 شيوه نامه ارزشيابي اعضاي هيئت علمي تدوين شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر ريحانه محمدي: در راستاي اجراي دقيق، جامع، منصفانه و يکسان­سازي فرايند ارزشيابي اساتيد، در ارديبهشت ماه ?? نسخه اوليه شيوه نامه ارزشيابي اساتيد با حضور تني چند از اعضاي کارگروه ارزشيابي تدوين شد و سپس طي سلسله نشستهايي در تاريخ ??،?? و ?? ارديبهشت ماه ???? با حضور دکتر علي کبير مدير  مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه شيوه نامه فوق الذکر ويرايش و اصلاحات شد. گفتني است اين شيوه نامه پس از اصلاح در اين مرحله، در جلسات ماهيانه کارگروه ارزشيابي مطرح و  در صورت نياز، اصلاحات مجدد بر روي آن انجام خواهد شد.

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297902
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings