ششمين نشست مشترک کارگروههاي تحول و نوآوري برگزار شد
ششمين نشست کارگروههاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي در سال ??، با حضور معاون آموزشي دانشگاه و مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد
297854.mp3
ششمين نشست مشترک کارگروههاي تحول و نوآوري برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- سکينه شريفيان: ششمين نشست کارگروههاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي در سال ??، با حضور دکتر علي مظاهري نژاد معاون آموزشي دانشگاه، دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و دبيران کارگروههاي دوازده گانه و دوماموريت ويژه دانشگاه در ?? اسفند ?? برگزار شد. هدف از اين نشست ارائه گزارش عملکرد کارگروهها در راستاي فعاليتهاي دانشگاهي و منطقهاي طرح تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي بود. در ابتدا کارگروه پايش بازخورد مربوط به هريک از کارگروهها را در سامانه پايش برنامه عملياتي مشترک (HOP) و فعاليتهاي کلان منطقهاي ارائه کرد. سپس هر يک از کارگروهها و مأموريتهاي ويژه دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد و چالشهاي موجود در خصوص پياده سازي و اجراي اثربخش فعاليتهاي طرح تحول پرداختند.
در اين نشست دکتر علي کبير، در خصوص تفاهم نامههاي علمي، آموزشي و پژوهشي با دانشکدهها و مراکز آموزشي و درماني توضيحات داد و اظهار کرد هدف از ايجاد اين تفاهم نامهها، گسترش برنامههاي طرح تحول در سطوح تمام دانشکده و بيمارستانهاي دانشگاه هست. در نهايت دکتر علي مظاهري نژاد همکاري بيشتري کارگروهها با دانشکدهها وبيمارستان ها جهت تسهيل اجراي اين تفاهم نامهها در دانشگاه، را خواستار شد و در خصوص چالشهاي مطرح شده توسط دبيران کارگروهها در طرح تحول آموزش، راهکارها و پيشنهادات موثري ارائه داد.
گفتني است اين نشست هاي مشترک هر دو ماه يکبار با حضور معاونت آموزشي و مدير مرکز مطالعات و ديبران و کارشناسان حوزه تحول آموزش دانشگاه تشکيل مي شود.
در اين نشست دکتر علي کبير، در خصوص تفاهم نامههاي علمي، آموزشي و پژوهشي با دانشکدهها و مراکز آموزشي و درماني توضيحات داد و اظهار کرد هدف از ايجاد اين تفاهم نامهها، گسترش برنامههاي طرح تحول در سطوح تمام دانشکده و بيمارستانهاي دانشگاه هست. در نهايت دکتر علي مظاهري نژاد همکاري بيشتري کارگروهها با دانشکدهها وبيمارستان ها جهت تسهيل اجراي اين تفاهم نامهها در دانشگاه، را خواستار شد و در خصوص چالشهاي مطرح شده توسط دبيران کارگروهها در طرح تحول آموزش، راهکارها و پيشنهادات موثري ارائه داد.
گفتني است اين نشست هاي مشترک هر دو ماه يکبار با حضور معاونت آموزشي و مدير مرکز مطالعات و ديبران و کارشناسان حوزه تحول آموزش دانشگاه تشکيل مي شود.
: