• // - 09:19
  • - تعداد بازدید: 305
  • - تعداد بازدید کنندگان: 305
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

دکتر کامبيز نوين به عنوان مدير واحد هماهنگي دفاتر توسعه مراکز آموزشي-درماني و کاربر اعتباربخشي آموزشي مراکز منصوب شد

دکترعلي کبير، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه طي حکمي دکتر کامبيز نوين را به عنوان مدير واحد هماهنگي دفاتر توسعه مراکز آموزشي-درماني و کاربر اعتباربخشي آموزشي مراکز منصوب کرد

297832.mp3 دکتر کامبيز نوين به عنوان مدير واحد هماهنگي دفاتر توسعه مراکز آموزشي-درماني و کاربر اعتباربخشي آموزشي مراکز منصوب شد
دکترعلي کبير، مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه طي حکمي دکتر کامبيز نوين را به عنوان مدير واحد هماهنگي دفاتر توسعه مراکز آموزشي-درماني و کاربر اعتباربخشي آموزشي مراکز منصوب کرد. متن حکم به شرح زير است:
 
جناب آقاي دکتر کامبيز نوين
عضو محترم هيئت علمي دانشگاه
 
با سلام و احترام
با عنايت به لزوم برنامه ريزي و هماهنگي در جهت پيشبرد اهداف دفتر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه، به موجب اين ابلاغ به عنوان مدير واحد هماهنگي دفاتر توسعه مراکز آموزشي-درماني و کاربر اعتباربخشي آموزشي آن مراکز منصوب مي­ گرديد. اميد است با استعانت از ايزد منان، به واسطه سوابق و تجارب ارزنده جنابعالي و تعاملات سازنده با ساير همکاران در جهت تحقق اهداف مربوطه تلاش نماييد. اميدوارم در سايه الطاف الهي و با تلاش روز افزون در انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297832
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings