ديدار اعضاي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي دانشگاه علوم بهزيستي
ديدار اعضاي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي دانشگاه علوم توانبخشي و بهزيستي از مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي ايران
297588.mp3
ديدار اعضاي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي دانشگاه علوم بهزيستي
ديدار اعضاي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي دانشگاه علوم توانبخشي و بهزيستي از مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي ايران
بنا به درخواست مدير محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي و هيئت همراه و کارشناسان مربوطه، جلسه اي در روز شنبه مورخ 13 تيرماه 1394 در ساعت 10 در دفتر معاونت آموزشي با حضور جناب آقاي دکتر سلطاني عربشاهي معاون محترم آموزشي دانشگاه و مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش، معاون مرکز مطالعات و کليه مديران واحد هايEDC، مدير آموزش مداوم و سرپرست اداره استعدادهاي درخشان تشکيل گرديد.
در اين جلسه زمينه هاي همکاري و مشارکت في مابين مورد بررسي قرار گرفت و مديران واحدهاي EDC نيز به معرفي واحد هاي مرکز پرداختند و در انتها به سوالات مهمانان در زمينه هاي مختلف پاسخ داده شد.
:


