• // - 06:13
  • - تعداد بازدید: 1051
  • - تعداد بازدید کنندگان: 1051
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه‌ي کارگروه توسعه و ارتقاي زيرساخت‌هاي آموزش علوم پزشکي برگزار شد

جلسه ­ي کارگروه توسعه و ارتقاي زيرساخت­ هاي آموزش علوم پزشکي در کلان منطقه ده آمايشي برگزار شد

297870.mp3 جلسه‌ي کارگروه توسعه و ارتقاي زيرساخت‌هاي آموزش علوم پزشکي برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه-رويا جلوداري: پيرو سري جلسات کارگروه­ هاي بسته ­هاي تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي، جلسه ­ي کارگروه توسعه و ارتقاي زيرساخت هاي آموزش علوم پزشکي در کلان­ منطقه­ ي ?? آمايشي، در تاريخ  ?? ارديبهشت ???? به ميزباني دانشگاه علوم پزشکي تهران برگزار گرديد. در اين جلسه دکتر جوادزاده و دکتر امامي ميبدي نمايندگان دانشگاه علوم پزشکي بقيه ­الله(عج) به ارائه­ي مدل طراحي کارانه آموزشي و دکتر دهقان نماينده­ي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي به ارائه­ ي نحوه­ي معادل­ سازي و وزن­ دهي به فعاليت­ هاي آموزشي اعضاي هيات علمي باليني و علوم پايه پرداختند. در ادامه­، اعضاي کارگروه به پرسش و پاسخ در خصوص موضوعات مطروحه پرداختند.
در اين جلسه به منظور انسجام، هماهنگي و پيگيري اقدامات آتي با موافقت اعضا، دکتر فروزان شکوه از دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي به عنوان دبير کارگروه منطقه انتخاب شدند. همچنين طراحي مدل برآورد پتانسيل­ ها و توانمندي­ هاي موجود در دانشگاه­ها و موسسات کلان منطقه با هدف استقرار شبکه ­ي جامع آزمايشگاهي در دستور کار جلسات آتي کارگروه قرار گرفت.
گفتني است دکتر فرزانه آسترکي و مهشيد دارابيگي به عنوان نمايندگان معاونت آموزشي دانشگاه علوم پزشکي ايران در اين جلسات حضور دارند.







  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297870
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings