• // - 10:29
  • - تعداد بازدید: 253
  • - تعداد بازدید کنندگان: 253
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه هماهنگي نظارت بر دفاتر توسعه مراکز آموزشي برگزار شد

جلسه هماهنگي نظارت بر دفاتر توسعه مراکز آموزشي در تاريخ  هشت ديماه در مديريت مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد

297837.mp3 جلسه هماهنگي نظارت بر دفاتر توسعه مراکز آموزشي برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر کامبيز نوين: جلسه هماهنگي نظارت بر دفاتر توسعه مراکز آموزشي در تاريخ  هشت ديماه در مديريت مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد. در اين جلسه که دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر سميرا وزيري مدير دفتر توسعه دانشکده پزشکي و دکتر کامبيز نوين مدير واحد هماهنگي دفاتر توسعه مراکز آموزشي-درماني حضور داشتند، راجع به برنامه هاي نظارتي EDC و دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکي، بر فعاليت هاي دفاتر توسعه مراکز آموزشي درماني بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنين در اين جلسه مواردي از جمله: لزوم ارتباط و تعامل مستمر دفاتر توسعه بيمارستاني با EDC، تخصيص امکانات کمک آموزشي به مراکز بر اساس ميزان برخورداري و عملکرد آنها، لزوم تهيه چک ليست ارزشيابي دفاتر توسعه مراکز آموزشي درماني در اسرع وقت و بازديد از روند عملکرد آنها، تأکيد بر تشويق ارائه طرح هاي پژوهش در آموزش در مراکز آموزشي-درماني و تهيه فرايند ارزيابي و تأييد طرح هاي پژوهش در آموزش دريافتي از مراکز  آموزشي درماني  به منظور تخصيص بودجه توسط EDO دانشکده پزشکي مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.
 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297837
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings