• // - 10:08
  • - تعداد بازدید: 326
  • - تعداد بازدید کنندگان: 326
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه هماهنگي دفاتر توسعه تابعه برگزار شد

جلسه هماهنگي دفاتر توسعه تابعه برگزار شد

298045.mp3 جلسه هماهنگي دفاتر توسعه تابعه برگزار شد
جلسه هماهنگي دفاتر توسعه تابعه در تاريخ ? دي ???? با حضور دکتر حوريه محمدي سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه،‌ دکتر کامبيز نوين مسئول واحد هماهنگي دفاتر توسعه آموزش، مسئولان واحدهاي تابعه مرکز مطالعات مديران دفاتر توسعه تابعه، مديران و کارشناسان دفاتر توسعه تابعه به صورت مجازي برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه بر لزوم ارسال گزارش هاي سه ماهه دفاتر توسعه تابعه در يک فرمت يکسان تأکيد کرد و از مديران دفاتر توسعه درخواست کرد که پيشنهادات خود را براي تهيه اين فرمت به مرکز مطالعات ارسال کنند.
سپس دکتر ريحانه محمدي در مورد ارزشيابي اساتيد توسط سامانه طبيب توضيحات مفصلي ارائه کرد و اعلام کرد که سامانه طبيب از تاريخ ? لغايت ?? ديماه ???? جهت ارزشيابي دانشجويان از نحوه تدريس اساتيد فعال مي­باشد و دانشجويان مي توانند در اين بازه زماني نحوه تدريس اساتيد خود را ارزشيابي کنند.
در ادامه دکتر علي بيگلو معاون آموزشي دانشکده فناوري هاي نوين گزارشي از عملکرد دفتر توسعه آموزش آن دانشکده ارائه کرد و بازنگري برنامه هاي آموزشي و تهيه طرح دروس و طرح دوره هاي استاندارد،‌ ايجاد کارگروه پايش و اصلاح تمام فرايندهاي آموزشي، پژوهشي و اداري دانشکده جهت کاهش بروکراسي اداري،‌ اصلاح و ابلاغ شرح وظايف تمام مسئولين، اساتيد و کارمندان دانشکده، ايجاد شفافيت و فرهنگ پاسخگويي در زمينه ارتباط دانشجويان با مسئولين و اساتيد دانشکده و برگزاري منظم و هدفمند جلسات EDO و جلسات شوراي آموزشي و تحصيلات تکميلي در سطح گروه ها و دانشکده را از اهم فعاليت هاي انجام شده برشمرد. در پايان اين جلسه خانم دريادخت مسرور و دکتر کامبيز نوين به جمع بندي و ارائه بازخورد اين گزارش پرداخت.



  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298045
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings