• // - 10:56
  • - تعداد بازدید: 264
  • - تعداد بازدید کنندگان: 264
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جلسه هم انديشي کميته پژوهش در آموزش مرکز مطالعات و توسعه آموزش با نمايندگان کميته هاي تابعه برگزار شد

اولين نشست کميته پژوهش در آموزش مرکز مطالعات با نمايندگان کميته دفاتر توسعه دانشکده ها/ مراکز آموزشي درماني با هدف تبادل تجربيات و ارائه راهکارهاي اجرايي جهت افزايش طرح هاي پژوهش در آموزش در تاريخ ? تير ????برگزار شد

297912.mp3 جلسه هم انديشي کميته پژوهش در آموزش مرکز مطالعات و توسعه آموزش با نمايندگان کميته هاي تابعه برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر بتول اميني:  در راستاي افزايش تعامل کميته پژوهش در آموزش مرکز مطالعات با دفتر توسعه آموزش دانشکده ها/ مراکز آموزشي درماني تحت پوشش و با هدف تبادل تجربيات و ارائه راهکارهاي اجرايي جهت افزايش طرح هاي پژوهش در آموزش، اولين نشست اين کميته با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه با نمايندگان کميته پژوهش در آموزش دفاتر توسعه دانشکده ها/ مراکز آموزشي درماني در تاريخ ? تير ????برگزار شد. در ابتدا دکتر علي کبير پيرامون طرح هاي پژوهش در آموزش و سامانه نصر وزارت بهداشت (مرکز ملي تحقيقات راهبردي آموزش پزشکي) توضيحاتي مبسوطي ارائه داد و سپس دکتر ليلا جاناني در خصوص راه اندازي کلينيک مشاوره در آينده اي نزديک جهت کمک به پژوهشگران حوزه آموزش پزشکي و ارتقاء طرح هاي تدوين شده خبر داد.
در ادامه دکتر سيده صالحه مرتضوي پيرامون طرح هاي دانش پژوهي و تعاريف آن توضيح داد و در پايان  نمايندگان کميته دفاتر توسعه دانشکده ها/ مراکز آموزشي درماني گزارشي از اقدامات انجام شده و در حال انجام خود ارائه دادند که در ميان آنها تجارب بسيار موفق و نوآورانه اي جهت الگوبرداري بيان شد.
گفتني است پذيرش طرح در مرکز ملي تحقيقات راهبردي آموزش پزشکي (نصر) به آدرس http://rms.nasrme.ac.ir/ تا تاريخ ?? تيرماه تمديد شد. علاقمندان جهت اطلاع از اولويت هاي مطرح شده در فراخوان چهارم مي توانند به سايت مرکز مطالعات آموزش علوم پزشکي دانشگاه مراجعه نمايند.






  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297912
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings