• 1404/09/18 - 14:48
  • - تعداد بازدید: 46
  • - تعداد بازدید کنندگان: 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور ریاست دانشگاه

363831.mp3 برگزاری جلسه هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور ریاست دانشگاه
روز یکشنبه ۹ آذر ۱۴۰۴، سالن اجتماعات ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان جلسه هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بود. در این نشست با حضور جناب آقای دکتر نادر توکلی ریاست محترم دانشگاه و جناب آقای دکتر بیاضیان معاونت آموزشی دانشگاه و بیش از ۵۰ نفر از دبیران و نمایندگان تشکل‌ها، کانون‌ها، انجمن‌ها و نهادهای دانشجویی برگزار شد. مسائل و مطالبات مختلف دانشجویی به‌صورت شفاف مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان هر تشکل از جمله کمیته دانشجویی توسعه آموزش به ارائه گزارش فعالیت‌ها و بیان مهم‌ترین مطالبات خود نیز پرداختند.در پایان جلسه نیز دکتر بیاضیان در پاسخ به سخنان نمایندگان، نکات مهمی را مطرح فرمودند؛ از جمله آن می‌توان به توجه ویژه به فعالیت‌های کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی (EDC) و اهمیت آن در بحث بازخوردهای آموزشی در کارگروه بازخورد اشاره کرد.همچنین ریاست محترم دانشگاه و معاونین ضمن قدردانی از فعالیت‌های گسترده تشکل‌های دانشجویی، قول مساعدت و پیگیری جدی موارد مطرح‌شده را دادند و مقرر شد جلسات هم‌اندیشی به‌صورت منظم و دوره‌ای ادامه یابد.
  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 363831
:
کلیدواژه ها

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings