• // - 07:30
  • - تعداد بازدید: 660
  • - تعداد بازدید کنندگان: 660
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاري کارگاه سامانه يادگيري الکترونيکي

کارگاه " استفاده از سامانه يادگيري الکترونيکي " در تاريخ 21/4/95 برگزار شد . اين کارگاه توسط واحد توانمند سازي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي برنامه ريزي و با تدريس خانم دکتر دهناد وهمکاري خانم مهندس يارمحمدي در سايت مرکزي ( 100 نفره ) کامپيوتر دانشکده پزشکي انجام شد.

297657.mp3 برگزاري کارگاه سامانه يادگيري الکترونيکي

کارگاه "استفاده از سامانه يادگيري الکترونيکي" در تاريخ 21/4/95 برگزار شد. اين کارگاه توسط واحد توانمند سازي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي برنامه ريزي و با  تدريس خانم دکتر دهناد و همکاري خانم مهندس يارمحمدي در سايت مرکزي (100 نفره) کامپيوتر دانشکده پزشکي  انجام شد.


 



 



 



 



 


 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297657
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings