برگزاري کارگاه سامانه يادگيري الکترونيکي
کارگاه " استفاده از سامانه يادگيري الکترونيکي " در تاريخ 21/4/95 برگزار شد . اين کارگاه توسط واحد توانمند سازي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي برنامه ريزي و با تدريس خانم دکتر دهناد وهمکاري خانم مهندس يارمحمدي در سايت مرکزي ( 100 نفره ) کامپيوتر دانشکده پزشکي انجام شد.
کارگاه "استفاده از سامانه يادگيري الکترونيکي" در تاريخ 21/4/95 برگزار شد. اين کارگاه توسط واحد توانمند سازي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي برنامه ريزي و با تدريس خانم دکتر دهناد و همکاري خانم مهندس يارمحمدي در سايت مرکزي (100 نفره) کامپيوتر دانشکده پزشکي انجام شد.



