برگزاري دومين جشنواره آموزشي استاد دکتر پروانه وثوق
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: دومين جشنواره آموزشي انتخاب برترين هاي عرصه آموزش (استاد دکتر پروانه وثوق) 30ديماه با حضور اساتيد و پيشکسوتان و دانشجويان دانشگاه در مرکز همايش هاي رازي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: دومين جشنواره آموزشي انتخاب برترين هاي عرصه آموزش (استاد دکتر پروانه وثوق) 30 ديماه با حضور اساتيد و پيشکسوتان و دانشجويان دانشگاه در مرکز همايش هاي رازي برگزار شد.
اين جشنواره به منظور تجليل و تکريم اساتيد برتر عرصه آموزش پزشکي در زمينه هاي دستاوردهاي پژوهشي و تحقيقاتي ،تعالي آموزش - اخلاق پزشکي و رفتارحرفه اي - معلم باليني برتر- معلم برتر-تعالي آموزشي-استاد پيشکسوت و استاد پاسخگو توسط معاونت آموزشي و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه برگزار شد.
دکتر حاجي مير اسماعيل رئيس دانشگاه در اين مراسم ضمن خير مقدم به اساتيد و پيشکسوتان و دانشجويان دانشگاه گفت: اميدوارم چنين جشنواره هايي که به امر آموزش بهاء مي دهند و براي ما بسيار ارزشمند هستند، هرچه پربار تر برگزار شوند ، تا ما بتوانيم از زحمات اساتيد عزيزا قدرداني کنيم.
رئيس دانشگاه با بيان اين موضوع که در اين جشنواره ازاساتيد بزرگواري که در دانشگاه ما به عنوان نمونه انتخاب شدند، تقدير مي شود، اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکي ايران خوشبختانه همه نمونه هستند و با زحماتي که هيئت داوران کشيدند، به سختي توانستيم تعدادي استاد را بعنوان نمونه انتخاب کنيم.
دکتر حاجي مير اسماعيل افزود: خوشبختانه جشنواره به اسم يکي از بهترين و شريف ترين انسانها ويکي از بهترين پزشکان و اساتيد دوران تاريخ دانشگاههاي علوم پزشکي کشور، مرحوم خانم دکتر پروانه وثوق نامگذاري شده که نامگذاري بسيار مناسب و شايسته اي است.
وي ادامه داد: اين استاد فرهيخته به همه ما ياد داد که چگونه بايد انسان باشيم و چگونه بايستي انسانهاي دردمند را دوست داشته باشيم و با کمال انسانيت و اخلاص در خدمت مردم عزيز و نيازمندمان باشيم .
ان شاءالله ايشان الگوي بسيار خوبي براي همه ما بخصوص دانشجويان عزيز باشد و بتوانيم چنين الگوهايي را پرورش بدهيم و در اختيار عزيزاني که نيازمند به خدمات هستند ،قرار دهيم.
دکتر حاجي مير اسماعيل در پايان از دکتر سلطاني عربشاهي، معاون آموزشي دانشگاه و همکاران ايشان و اعضاي شورا و کميته داوران که زحمات زيادي در انتخاب اساتيد نمونه و برگزاري جشنواره کشيدند، تشکر و قدرداني کرد.
در ادامه دکتر کامران سلطاني عربشاهي معاون آموزشي دانشگاه ضمن خير مقدم به حضار در جشنواره گفت : دومين جشنواره آموزشي را برگزار کرديم و اميدوارم اين جشنواره ساليان سال ادامه داشته باشد.
وي افزود: سرکار خانم دکتر پروانه وثوق بعنوان يکي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي ايران ، نمونه واسوه اي از هنر پزشکي و تلفيق مفهوم انسانيت در پزشکي بود.
دکتر سلطاني با بيان اينکه همه اساتيد اين دانشگاه قابل تقدير و تشکر مي باشند ازمرحوم استاد مورکي يادکرد و گفت: اين استاد بزرگوار در رسيدگي به بيماران و تريبت پزشکان متخصص در امر درمان و آموزش فعاليت نموده و خدمات بسياري را نثار جامعه پزشکي کرد.
دکتر سلطاني عربشاهي در پايان از حمايتهاي رياست دانشگاه در جهت برگزاري جشنواره تشکر کرد و از اعضا هيئت علمي خواست که در اين جشنواره ها هرچه پرشورتر شرکت نمايند.
در اين جشنواره به منتخبين برترين هاي عرصه آموزش در محورهاي دستاورد هاي پژوهش در آموزش، تعالي آموزشي، اخلاق پزشکي و رفتارحرفه اي، معلم باليني برتر، معلم برتر، استاد پيشکسوت، و استاد پاسخگو جوايز اهدا شد.