برگزاري جلسه هماهنگي دفاتر توسعه آموزش (EDO)
297810.mp3
برگزاري جلسه هماهنگي دفاتر توسعه آموزش (EDO)
جلسه هماهنگي دفتر توسعه آموزش (EDO) درتاريخ 11/مهر/1397 در محل سالن جلسات حوزه رياست بيمارستان حضرت رسول (ص) برگزار شد. اين جلسه با حضور دکتر کبير رئيس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي وکارشناسان مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه و رياست بيمارستان به همراه مسئول آموزش بيمارستان و کارشناسان آن حوزه تشکيل شد.در ابتدا جلسه آقاي دکتر کبير با تاکيد بر نقش دفاتر توسعه آموزش در طراحي و هماهنگي و رصد کردن فعاليت هاي آموزشي بيمارستان هاي تحت پوشش و بر ضرورت ارتباط بيشتر مسئولين دفاتر توسعه آموزش با کارشناسان دفتر EDC توصيه نمودند در ادامه جلسه آقاي دکتر فيض و دکتر حسن زاده گزارش مبسوطي از فعاليت هاي دفتر توسعه آموزش بيمارستان ارائه نمودند. در انتها از زحمات اعضاء دفتر توسعه بيمارستان حضرت رسول (ص) و از ارائه گزارش آن تقدير بعمل آمد.
عکس: فرشاد پوررسول
عکس: فرشاد پوررسول
: