برگزاري جلسه مرکز آزمون و ارزشيابي دانشجو
جلسه مرکز آزمون و ارزشيابي دانشجو در تاريخ ??/تير/???? در ستاد مرکز دانشگاه طبقه هفتم سالن جلسات برگزار شد. در اين جلسه شيوه نامه هاي تدوين شده در دفاتر توسعه دانشکده هاي تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
297787.mp3
برگزاري جلسه مرکز آزمون و ارزشيابي دانشجو
جلسه مرکز آزمون و ارزشيابي دانشجو در تاريخ ??/تير/???? در ستاد مرکز دانشگاه طبقه هفتم سالن جلسات برگزار شد. در اين جلسه شيوه نامه هاي تدوين شده در دفاتر توسعه دانشکده هاي تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. آقاي دکتر معروفي مدير مرکز آزمون ضمن ارائه يک نمونه شيوه نامه در خصوص رعايت ملاحظات و نکات لازم در تدوين شيوه نامه توضيحاتي ارائه نمودند.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
عکس و خبر: پوررسول
: