• // - 10:22
  • - تعداد بازدید: 259
  • - تعداد بازدید کنندگان: 259
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري جلسه طراحي اپليکيشن دانشجويي

جلسه طراحي اپليکيشن دانشجويي " من ايرانيم" در روز شنبه مورخ ?? آذر با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد

297829.mp3 برگزاري جلسه طراحي اپليکيشن دانشجويي
جلسه طراحي اپليکيشن دانشجويي " من ايرانيم" در روز شنبه مورخ ?? آذر با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد. در ابتداي اين جلسه مصطفي رادمرد لرد و سينا سلامي از دانشجويان پزشکي دانشگاه علوم پزشکي ايران به عنوان مسئولين طرح اپليکيشن دانشجويي "من ايرانيم" به معرفي اپليکيشن و قابليت هاي فعلي آن؛ بررسي روند پيشرفت طرح، ويژگي­ها، و توانايي­هاي و قابليت هاي آن براي توسعه پرداختند. سپس دکتر علي کبير انتظارات و نيازهاي دانشگاه خصوصا در زمينه ي آموزش، ارائه ايده هايي براي توسعه ي هرچه بيشتر اپليکيشن و بهبود و گسترش عملکرد آن را بيان کرد و  افزود مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه از علاقمندان به کار در زمينه توليد اپليکيشن­ هاي آموزشي استقبال خواهد کرد و از طرح هايي در اين زمينه حمايت مادي و معنوي به عمل خواهد آورد. دکتر علي کبير تصريح کرد اين اقدام در راستاي افزايش خدمت رساني به دانشجويان، اساتيد و کارمندان عزيز دانشگاه، خلق ثروت و ارزش، پاسخگويي به نيازهاي جامعه، دانشگاهيان و بيماران و در راستاي اهداف دانشگاه هاي نسل سوم و چهارم مي باشد.
 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297829
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings