• // - 08:30
  • - تعداد بازدید: 718
  • - تعداد بازدید کنندگان: 718
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاري اولين جلسه شبکه آموزش

اولين جلسه شبکه آموزش با حضور آقاي دکتر سلطاني عربشاهي معاون آموزشي دانشگاه برگزار گرديد.

297550.mp3 برگزاري اولين جلسه شبکه آموزش

گالري عکس

   اولين جلسه شبکه آموزش روز چهارشنبه مورخ 14/12/92 از ساعت 30/7 لغايت 10 صبح در مرکز همايشهاي رازي با حضور آقايان دکتر سلطاني عربشاهي معاون آموزشي دانشگاه و دکتر بهادر مدير امورآموزشي ، دکتر نشاسته ريز، دکترمنصوري و دکتر ايراجيان و نمايندگان و اعضاي شبکه آموزش دانشکده ها برگزار گرديد.
   دکتر سلطاني عربشاهي ضمن خوشامد گويي به اساتيد، در خصوص معرفي و اهداف تشکيل شبکه آموزش سخناني ايراد و بر لزوم همکاري در تدوين برنامه و سياستهاي آموزشي دانشگاه تاکيد نمودند. ايشان اشاره نمودند که مسئول راه اندازي شبکه آموزش در دانشکده ها مديران دفاتر توسعه بوده و هيئت رئيسه دانشکده ها نيز در جهت تسهيل فرايند عملکرد شبکه آموزش مساعدت لازم را بنمايند و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه مسئول نظارت بر حسن اجراي شبکه آموزش در دانشکده ها مي باشد. همچنين ايشان اظهار داشتند که نقشه علمي دانشگاه نيز در حال نگارش است و تا اواسط سال جديد تکميل و قابل استفاده خواهد بود و بر همين اساس نيز برنامه عملياتي شبکه آموزش پيگيري مي شود.
   در ادامه مقرر شد بر اساس جدول زمانبندي ارائه شده هر دانشکده مهمترين مسئله آموزشي خود را در قالب بر نامه عملياتي و با با زمانبندي مشخص تدوين و در جلسات منظم آن را ارائه نمايند. در همين راستا ساير اعضاي شبکه آموزش دانشکده ها نيز نقطه نظرات خود را بيان نمودند و دکتر بهادر ، دکتر نشاسته ريز، دکترمنصوري و دکتر ايراجيان پاسخهايي در رفع مسائل ايراد نمودند.
   در خاتمه مقرر شد جلسات شبکه آموزش در هفته چهارم هر ماه به منظور بيان مسائل آموزشي دانشکده ها که در پاره اي از موارد نيز با هم مشابهت دارند و ارائه راهکارهايي جهت حل آن مسائل برگزار گردد.

خبر: سيما طهراني
عکس: عليرضا سيفي

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297550
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings