• // - 11:15
  • - تعداد بازدید: 264
  • - تعداد بازدید کنندگان: 264
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازديد از مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تهران برگزار شد

مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکي ايران به همراه جمعي از مديران واحد­هاي مربوطه  مورخ ?? بهمن ماه ?? از مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تهران، بازديد کردند.
 

297851.mp3 بازديد از مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تهران برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي – دکتر سيده زهرا نهارداني: در راستاي هم­ انديشي مراکز مطالعات و توسعه آموزش روز چهارشنبه مورخ ?? بهمن ­ماه ?? دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ايران به همراه جمعي از مديران واحد­هاي مرتبط از مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تهران، بازديد کردند و سپس نشستي در خصوص آشنايي از عملکرد طرفين، انجام برنامه ها و فعاليت­هاي مشترک ستادي به منظور هم­ افزايي برگزار شد. در اين نشست دکتر جوانشير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه تهران به همراه مديران واحد­هاي مربوطه آن مرکز از برنامه­ ها و اهداف خود در سال جاري و آتي صحبت نمودند و به تبادل نظر و هم انديشي درباره موضوعات ارزشيابي، توانمندسازي اعضاي هيئت علمي، توسعه آموزش و آموزش فراگيران پرداختند. گفتني است اين نشست هاي مشترک به منظور بهبود کيفيت و صرفه­ جويي در فعاليت ها و گسترش تکنيک هاي توسعه آموزش ادامه خواهد داشت.






  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297851
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings