• 1404/05/12 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 240
  • - تعداد بازدید کنندگان: 232
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اولین دوره توانمندسازی مخصوص اعضا هیأت علمی جدید الورود و سومین دوره مدرسه تابستانی اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

353813.mp3 اولین دوره توانمندسازی مخصوص اعضا هیأت علمی جدید الورود و سومین دوره مدرسه تابستانی اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی(EDC)  دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف توسعه و حمایت از توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدید الورود اقدام به برگزاری یک دوره 4 روزه (مدرسه تابستانی) نمود.در این مدرسه تابستانی اصول ارزشیابی دانشجو، اصول و فنون روش های تدریس، اصول روش تحقیق و پروپوزال نویسی و مدیریت پروژه، استراتژی های جستجو در  منابع الکترونیک پزشکی، اخلاق در پژوهش و آموزش و هم چنین  آشنایی با قوانین  ومقررات استخدامی توسط اساتید دانشگاه تدریس شد.

لازم به ذکر است اعضای هیات علمی دانشگاه ملزم به گذراندن دوره‌ها و کسب امتیاز آموزشی جهت ارتقای مرتبه علمی خود طبق شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشند. در این کارگاه ها روزانه حدود 80 نفر مشارکت فعال داشتند. همچنین گواهی دوره برگزار شده از طریق سایت طبیب در دسترس شرکت کنندگان می باشد

واحد توانمندسازی  مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه با ارائه فعالیت‌ها به صورت حضوری، الکترونیکی، کارگاهی، سمینار و برنامه‌های طولی با توجه به نیاز و شرایط اعضای هیات علمی بالینی و علوم پایه و تطبیق برنامه‌ها با نیازهای متغیر اعضا با انعطاف در زمان‌بندی و محتوا و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین تلاش می نماید  تا اعضای محترم هیأت علمی در بستر  فرهنگ یادگیری مداوم بتوانند در زمان های متناوب و فصلی جهت ارتقا تخصصی  از این فعالیت ها استفاده ببرند.

 
 
 
  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 353813
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings