اولين نشست فصلي نمايندگان دانش پژوهي آموزشي دانشگاه برگزار شد
اولين نشست فصلي نمايندگان دانش پژوهي آموزشي دانشگاه علوم پزشکي ايران با حضور مدير مرکز مطالعات دانشگاه
297985.mp3
اولين نشست فصلي نمايندگان دانش پژوهي آموزشي دانشگاه برگزار شد
روابط عمومي معاونت اموزشي دانشگاه-دکتر سميرا شبستري: اولين نشست فصلي نمايندگان دانش پژوهي آموزشي دانشگاه علوم پزشکي ايران با حضور مدير مرکز مطالعات دانشگاه ? مدير دانش پژوهي ? نمايندگان دانش پژوهي آموزشي بيمارستانها و دانشکده هاي دانشگاه در تاريخ ?? آذر ?? برگزار شد. در ابتداي کارگاه دکتر کبير توضيحاتي در مورد اهميت دانش پژوهي آموزشي از نظر تاثير در امتياز ارتقا اساتيد و نيز تخصيص بودجه به پروپوزال هاي نوآورانه ارائه نمودند. سپس دکتر مرتضوي جزيياتي در مورد تعريف، مراحل و مصاديق دانش پژوهي و نحوه معادل سازي امتيازها بر اساس شيوه نامه جديد ارزشيابي فعاليت هاي دانش پژوهي و نحوه ثبت فرايند ها در سامانه مدد ارائه نمودند. در ادامه دکتر دهناد توضيحاتي در زمينه حيطه يادگيري الکترونيک بيان کردند. سپس شرکت کنندگان، فرايندها و مشکلات آموزشي قابل تبديل شدن به فرايند دانش پژوهي را در مراکز خود مطرح نمودند و در اين زمينه راهنمايي شدند. مراکز را مطرح نمودند.
گفتني است نشست نمايندگان دانش پژوهي آموزشي با هداف ارتقا فرايند هاي دانش پژوهي در دانشگاه به صورت فصلي برگزار خواهد شد.
گفتني است نشست نمايندگان دانش پژوهي آموزشي با هداف ارتقا فرايند هاي دانش پژوهي در دانشگاه به صورت فصلي برگزار خواهد شد.
: