اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.
اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.
298070.mp3
اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.
در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر محمد حسين زاده مسئول کميته توسعه آموزش و اعضاي کميته توسعه آموزش حضور فعال داشتند.
در ابتداي جلسه دکتر محمد حسين زاده هدف از تشکيل جلسه را مرور مأموريت کميته و همفکري در مورد ساز و کارهاي عملياتي تحقق آن و ارائه گزارش مختصر از برنامه هاي هر يک از واحدهاي عضو کميته توسط مديران واحدهاي مربوطه عنوان کرد و بر ارتباط قوي بين کميته توسعه آموزش با ساير کميته ها اعم از کميته تکنولوژي آموزشي، کميته اعتباربخشي، کميته دانشجويي، پژوهش در آموزش و واحد هماهنگي دفاتر توسعه تاکيد کرد.
سپس همه واحدهاي گزارشي از فعاليت هاي فعلي خود را ارائه کردند و حول محور فعاليت هاي توسعه اي با تمرکز بر ساختار دانش پژوهانه توافق حاصل شد.
در پايان جلسه دکتر حوريه محمدي لزوم تشکيل کميته توسعه آموزش را يادآور شد و به بيان نقاط قوت گزارش فعاليت هاي واحدهاي تابعه پرداخت و نکاتي را براي ارتقاي فعاليت هاي اين واحدها پيشنهاد داد. در نهايت کارشناسان مرتبط با هر واحد مشخص شدند.
خبر: شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول
: