• // - 06:00
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدید کنندگان: 219
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.

اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.

298070.mp3 اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه اولين جلسه کميته توسعه آموزش در سال ???? را به صورت حضوري در سالن شوراي معاونت آموزشي دانشگاه در روز دوشنبه مورخ ? آذر ???? از ساعت ??:?? تا ?? برگزار کرد.
در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر  محمد حسين زاده مسئول کميته توسعه آموزش و اعضاي کميته توسعه آموزش حضور فعال داشتند.
در ابتداي جلسه دکتر محمد حسين زاده هدف از تشکيل جلسه را مرور مأموريت کميته و همفکري در مورد ساز و کارهاي عملياتي تحقق آن و ارائه گزارش مختصر از برنامه هاي هر يک از واحدهاي عضو کميته توسط مديران واحدهاي مربوطه عنوان کرد و بر ارتباط قوي بين کميته توسعه آموزش با ساير کميته ها اعم از کميته تکنولوژي آموزشي، کميته اعتباربخشي، کميته دانشجويي، پژوهش در آموزش و واحد هماهنگي دفاتر توسعه تاکيد کرد.
سپس همه واحدهاي گزارشي از فعاليت­ هاي فعلي خود را ارائه کردند و حول محور فعاليت ­هاي توسعه اي با تمرکز بر ساختار دانش­ پژوهانه توافق حاصل شد.
در پايان جلسه دکتر حوريه محمدي لزوم تشکيل کميته توسعه آموزش را يادآور شد و به بيان نقاط قوت گزارش فعاليت هاي واحدهاي تابعه پرداخت و نکاتي را براي ارتقاي فعاليت هاي اين واحدها پيشنهاد داد. در نهايت کارشناسان مرتبط با هر واحد مشخص شدند.

خبر: شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول


  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298070
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings