• // - 03:57
  • - تعداد بازدید: 89
  • - تعداد بازدید کنندگان: 85
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد

اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد.
 

298087.mp3 اولين جلسه کميته توسعه آموزش برگزار شد
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه اولين جلسه کميته توسعه آموزش در سال ???? را به صورت حضوري در سالن شوراي معاونت آموزشي دانشگاه در روز سه شنبه مورخ ?? فروردين ????  از ساعت ? لغايت ?:?? برگزار کرد.
در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر  محمد حسين زاده مسئول کميته توسعه آموزش و اعضاي کميته توسعه آموزش حضور فعال داشتند.
در ابتداي جلسه دکتر محمد حسين زاده هدف از تشکيل جلسه را بحث و بررسي برنامه هاي واحدهاي عضو کميته توسعه آموزش در سال ???? عنوان کرد. سپس واحدهاي  دانش پژوهي، ارزشيابي اساتيد، برنامه ريزي آموزشي و واحد آموزش پاسخگو گزارشي از برنامه هاي سال ???? خود و چالش هاي احتمالي آن را ارائه کردند و ساير اعضاي حاضر در جلسه به بيان راهکارها و نقاط قوت و ضعف موجود در راهکارهاي پيشنهاد شده پرداختند.





 

خبر: دکتر شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول
  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298087
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings