• // - 06:47
  • - تعداد بازدید: 304
  • - تعداد بازدید کنندگان: 304
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اولين جلسه حضوري واحد توانمندسازي اعضاي هيئت علمي برگزار شد.

اولين جلسه حضوري واحد توانمندسازي اعضاي هيئت علمي برگزار شد.

298071.mp3 اولين جلسه حضوري واحد توانمندسازي اعضاي هيئت علمي برگزار شد.
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه اولين جلسه حضوري واحد توانمندسازي اعضاي هيئت علمي در سال ???? را در سالن شوراي معاونت آموزشي دانشگاه در روز سه شنبه مورخ ? آذر ???? از ساعت ? تا ?:?? برگزار کرد.
در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دريادخت مسرور معاون مرکز EDC، دکتر حميدرضا برادران مسئول واحد توانمندسازي اعضاي هيئت علمي و دکتر  محمد حسين زاده مسئول کميته توسعه آموزش حضور داشتند.
در ابتداي جلسه دکتر حميدرضا برادران هدف از تشکيل جلسه را تدوين و برنامه ريزي دوره جديد کارگاه هاي توانمندسازي اعضاي هيئت علمي برشمرد و گزارشي از تعداد کارگاه هاي برگزار شده و کارگاه هاي آتي ارائه داد.
سپس اعضاي حاضر در جلسه، چالش هاي موجود در برگزاري کارگاه هاي توانمندسازي را مطرح و بررسي کردند
در پايان جلسه راهکارهاي مناسبي جهت ارتقاي واحد توانمندسازي ارائه گرديد.
خبر: شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول










  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298071
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings