• // - 05:37
  • - تعداد بازدید: 699
  • - تعداد بازدید کنندگان: 699
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتصاب دکتر علي کبير بعنوان عضو شوراي مشاوران حوزه معاونت آموزشي وزارت متبوع

298024.mp3 انتصاب دکتر علي کبير بعنوان عضو شوراي مشاوران حوزه معاونت آموزشي وزارت متبوع
طي حکمي از سوي معاون آموزشي وزارت بهداشت و دبير شوراي آموزش پزشکي و تخصصي، دکتر علي کبير، عضو هيات علمي دانشگاه  علوم پزشکي ايران به عنوان عضو شوراي مشاوران حوزه معاونت آموزشي منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: متن انتصاب به شرح زير است:
جناب آقاي دکتر علي کبير
عضو محترم هيات علمي دانشگاه  علوم پزشکي ايران
نظام آموزش عالي سلامت در طول سالهاي گذشته دستاوردهاي کم‌نظيري را براي کشور به ارمغان آورده است که نتايج آن بر همگان مشهود است. مسلماً نگاهي جامع و رويکرد تحول‌گرا در اين عرصه، مي‌تواند منجر به ارتقاي اثربخشي آموزش عالي سلامت و اعتلاي سلامت در جامعه گردد. در اين راستا بهره‌مندي از نظرات و پيشنهادهاي صاحبنظران عرصه آموزش عالي سلامت زمينه اعتلاي اين حوزه را بيش از پيش فراهم خواهد نمود.
نظر به تعهد و تجربيات ارزشمند حضرتعالي، به عنوان عضو شوراي مشاوران حوزه معاونت آموزشي منصوب مي‌گرديد تا با همکاري و تعامل با ساير اعضا در تحقق اهداف متعالي آموزش عالي سلامت همکاري جدي نماييد.
حضور فعال در جلسات و نشستهاي شورا، ارائه ايده‌هاي نوآورانه و تحول‌گرايانه در عرصه آموزش عالي سلامت به ويژه در حيطه مطالعات و توسعه آموزش پزشکي و تلاش در راستاي ارتقاي مراکز و مؤسسات آموزش عالي از طريق کمک به سياستگذاري‌هاي مبتني بر شواهد در اين عرصه از جمله اقداماتي است که از اعضاي شوراي مشاوران انتظار مي‌رود.
توفيق جنابعالي در راه اعتلا و توسعه آموزش علوم پزشکي کشور را  از خداوند متعال خواستارم.


 
دکتر علي اکبر حق دوست
معاون آموزشي وزارت بهداشت و دبير شوراي آموزش پزشکي و تخصصي
  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298024
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings