• 1404/06/24 - 08:00
  • - تعداد بازدید: 96
  • - تعداد بازدید کنندگان: 95
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه کارگروه توسعه منابع آموزش با محوریت همکاری در دو جشن پیش‌ رو برگزار گردید.

357157.mp3 جلسه کارگروه توسعه منابع آموزش با محوریت همکاری در دو جشن پیش‌ رو برگزار گردید.
جلسه کارگروه توسعه منابع آموزش روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ به صورت حضوری در سالن اجتماعات مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و با حضور دکتر مهرداد براتی و سایر اعضای کارگروه برگزار شد. در این نشست، برنامه‌ریزی جهت برگزاری دو رویداد مهم شامل جشن دانشجویان تازه‌وارد و یادبود دکتر رزاقی‌آذر و همچنین مرور برنامه‌های آتی کارگروه انجام گرفت.در آغاز جلسه، سرکار خانم سمیّه خیراندیش سرابی، دبیر کارگروه و دانشجوی کارشناسی ارشد بهداشت حرفه‌ای، ضمن خوشامدگویی، گزارشی از مهم‌ترین مصوبات جلسه پیشین شورای راهبری ارائه و روند همکاری برای برگزاری جشن‌های پیش‌ رو را تشریح کردند.از تصمیمات کلیدی این نشست، تأکید بر حضور فعال تمام اعضا در برگزاری مراسم‌ها و همکاری مستمر با هدف پاسداشت یاد و نام گرامی زنده‌یاد دکتر رزاقی‌آذر با همراهی بنیاد ملی نخبگان بود. همچنین مقرر شد اعضا با ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه، به غنای محتوایی و اجرایی این مناسبت‌ها کمک کنند و مشارکت خود را در تمام مراحل برگزاری افزایش دهند.دکتر براتی، سرپرست کمیته، ضمن تأکید بر اهمیت جذب اعضای جدید، بر ضرورت استمرار فعالیت اعضای فعلی، انجام دقیق مسئولیت‌ها و پیگیری تحقق اهداف کارگروه تأکید کرد.در ادامه، «شیوه‌نامه کارگروه توسعه منابع آموزش» بررسی و مسئولیت‌های اعضا نیز مشخص گردید که به زودی در صفحه‌های مجازی کمیته منتشر خواهد شد.
  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 357157
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings