• // - 07:26
  • - تعداد بازدید: 154
  • - تعداد بازدید کنندگان: 154
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده برگزار شد

نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده به ميزباني مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم  پزشکي تهران در تاريخ ?? اسفند ?? برگزار شد

297855.mp3 نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي کلان منطقه ده برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر شهرزاد سراواني: دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکي ايران در نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه هاي  کلان منطقه ده  که به ميزباني مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکي تهران در تاريخ ?? اسفند ?? برگزار شد، شرکت کرد.
دکتر علي کبير از مباحث مطروحه در اين نشست به راه اندازي مرکز رشد و بالندگي اساتيد تحت عنوان Faculty Development Center ، نحوه تعامل مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده با مراکز تحقيقات آموزش علوم پزشکي، برگزاري غرفه مشترک مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده در بيستمين همايش کشوري آموزش علوم پزشکي کشور در ارديبهشت ?? با همکاري تمامي موسسات و سازمان هاي آموزش اشاره کرد. وي افزود در پايان اين جلسه در خصوص مباحث مطروحه توافق نظر نهايي انجام شد.
گفتني است نشست مديران مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هاي کلان منطقه ده از پاييز ?? به صورت فصلي برگزار مي شود و  اين ششمين نشست مديران مراکز EDC دانشگاه هاي کشور محسوب مي شد.

 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297855
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings