• // - 10:07
  • - تعداد بازدید: 439
  • - تعداد بازدید کنندگان: 439
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

: اعتباربخشي آموزشي بيمارستان شهداي هفتم تير توسط تيم ارزشياب دروني دانشگاه انجام شد.

اعتباربخشي آموزشي بيمارستان شهداي هفتم تير توسط تيم ارزشياب دروني دانشگاه انجام شد.
 

297884.mp3 : اعتباربخشي آموزشي بيمارستان شهداي هفتم تير توسط تيم ارزشياب دروني دانشگاه انجام شد.
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر کامبيز نوين: تيم اعتبار بخشي دروني دانشگاه علوم پزشکي ايران متشکل از دکتر بهنام ثبوتي و دکتر نکيسا هومن در تاريخ ?? ارديبهشت ?? از بيمارستان شهداي هفتم تير بازديد کرده و روند فعاليت آموزشي انجام شده را مورد ارزيابي قرار دادند. تيم اعتباربخشي دروني، در بخش اولِ بازديد، مستندات مربوط به سنجه هاي اعتبار بخشي آموزشي که توسط تيم مديريت آموزشي بيمارستان آماده شده بود را بررسي کردند و ضمن مشخص کردن نقايص موجود، جهت برطرف شدن نقايص راهنمايي و مشاوره هاي لازم را ارائه دادند. در بخش دومِ بازديد تيم ارزشياب از اورژانس، درمانگاه و بخش راديوآنکولوژي بازديد کردند و از نزديک فرايند هاي آموزشي را مورد بررسي قرار دادند. در نهايت تيم اعتباربخشي دروني جمع بندي خود از پيشرفت برنامه هاي آموزشي مرکز آموزشي درماني شهداي هفتم تير نسبت به دوره اعتبار بخشي قبل را مثبت ذکر کردند. گفتني است دور دوم اعتبار بخشي آموزش مراکز آموزشي درماني در تابستان امسال انجام خواهد شد و مقتضي است که تمام مراکز سنجه هاي مربوطه را حداکثر تا ?? خرداد ?? در سايت اعتبار بخشي وزارت خانه بارگذاري نمايند.
 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297884
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings