• 1404/06/04 - 12:33
  • - تعداد بازدید: 115
  • - تعداد بازدید کنندگان: 113
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

سومین بازدید دوره ای دفاتر توسعه آموزش تابعه دانشگاه

355180.mp3 سومین بازدید دوره ای دفاتر توسعه آموزش تابعه دانشگاه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه سومین بازدید دوره ای دفاتر توسعه آموزش تابعه دانشگاه را در روز سه شنبه مورخ 28/05/1404 در سالن VIP ساختمان اداری بیمارستان حضرت فاطمه (س) از ساعت 10-12 برگزار کرد.در ابتدای جلسه  جناب آقای دکتر رضا وقردوست مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان گزارشی از عملکرد سالیانه واحد خود ارائه دادند. در ادامه جناب آقای دکتر اسعدی معاون آموزش بیمارستان توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص توسعه آموزش بیمارستان بیان کردند. در این جلسه جناب آقای دکتر حسین زاده مدیرمرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ضمن ارائه نظرات و بازخوردهای لازم، پیشنهاداتی در خصوص ارتقای عملکرد و پیشبرد پروژه های دانش پژوهی در این بیمارستان ارائه دادند. به علاوه، چک لیست های مربوط به ارزیابی عملکرد دفاتر توسعه دانشکده ای و بیمارستانی در قالب کارگروهی، با مشارکت مدیران و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش مورد بازنگری قرار گرفت و نظرات ایشان جمع آوری شد.

  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 355180
:
کلیدواژه ها
آیدا محرمی بخشایش
خبرنگار

آیدا محرمی بخشایش

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings