• 1404/10/16 - 10:35
  • - تعداد بازدید: 64
  • - تعداد بازدید کنندگان: 63
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

گزارش خبر از بیمارستان شهید اکبرابادی

365553.mp3 گزارش خبر از بیمارستان شهید اکبرابادی

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، هفتمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) واحدهای تابعه را روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۴ از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در سالن آفرینش، طبقه اول ساختمان اداری واقع درمرکز آموزشی درمانی شهید اکبرآبادی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این نشست، سرکار خانم دکتر جاودانی مسرور، معاون آموزشی مرکز آموزشی ـ درمانی شهید اکبرآبادی، ضمن خیرمقدم به حاضران، گزارشی از عملکرد و روند بهبود آموزشی و درمانی مرکز خود ارائه دادند.

در ادامه، سرکار خانم دکتر خسروی، مدیر دفتر توسعه آموزش همان مرکز، گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاوردهای یک‌ساله دفتر متبوع خود ارائه نمودند.

سپس، آقای دکتر حسین‌زاده، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، و آقای دکتر نوین مدیر واحد هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه  ضمن بحث درباره‌ی فرم ارزشیابی آموزشی بخش‌ها توسط اعضای EDO، به نحوه‌ی نظرسنجی از فراگیران اشاره کردند. وی همچنین به تفاوت میان “آموزش پاسخ‌گو” و “پاسخ‌گویی اجتماعی” پرداختند و توضیحات روشنگری در این زمینه ارائه کردند.

در ادامه، درباره‌ی افزایش انگیزه اساتید در حوزه دانش‌پژوهی آموزشی گفت‌وگویی انجام شد و شرکت‌کنندگان به تبادل نظر پرداختند.

در بخش پایانی نشست، خانم دکتر رنجبر در مورد ارزیابی فراگیران با استفاده از ابزار DOPS مطالبی را بیان کردند و توضیحاتی پیرامون کوریکولوم و لاگ‌بوک کارآموزان رشته زنان و زایمان ارائه دادند.

  • گروه اخبار : اخبار و اطلاعیه ها,مرکز مطالعات
  • کد خبر : 365553
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings