• // - 12:47
  • - تعداد بازدید: 216
  • - تعداد بازدید کنندگان: 199
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

کارگاه استانداردهای اعتباربخشی مراکز آموزشی درمانی برگزار شد.

339719.mp3 کارگاه استانداردهای اعتباربخشی مراکز آموزشی درمانی برگزار شد.

   با توجه به آغاز دور جدید ارزیابی اعتباربخشی مراکز آموزشی درمانی کشور و  قرار داشتن 10 مرکز آموزشی درمانی دانشگاه در برنامه ارزیابی‌های  این دوره، کارگاه مروری بر استانداردهای اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی روز چهارشنبه مورخ 25 مهرماه با حضور معاونین ، مدیران EDO  و کارشناسان اعتباربخشی مراکز آموزشی  درمانی تابعه در سالن جلسات طبقه هشتم کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه خانم دکتر اکرم هاشمی مدیر واحد اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه، به بحث و بررسی اهّم نکاتی ،که لازم است در مستندات اعتباربخشی مراکز مّد نظر قرار گیرد پرداختند.

  • گروه اخبار : مرکز مطالعات
  • کد خبر : 339719
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings