• // - 07:16
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدید کنندگان: 51
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

هشتمين جلسه آموزشي و بازديد دوره اي دفاتر توسعه آموزش برگزار شد.

هشتمين جلسه آموزشي و بازديد دوره اي دفاتر توسعه آموزش برگزار شد.

298074.mp3 هشتمين جلسه آموزشي و بازديد دوره اي دفاتر توسعه آموزش برگزار شد.
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه هشتمين جلسه آموزشي و بازديد دوره اي دفاتر توسعه آموزش در سال ???? را به صورت حضوري در مرکز آموزشي درماني حضرت فاطمه (س) برگزار کرد. در اين جلسه دکتر حوريه محمدي مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، دکتر کامبيز نوين مسئول واحد هماهنگي دفاتر توسعه آموزش تابعه و تعداد کثيري از مديران و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش تابعه دانشگاه حضور فعال داشتند. اين جلسه در روز سه شنبه مورخ ??/?/???? از ساعت ?? تا ?? برگزار شد. همچنين در اين جلسه دکتر محمدرضا آخوندي نسب مدير دفتر توسعه آموزش مرکز آموزشي درماني حضرت فاطمه (س) به ارائه گزارش عملکرد دفتر توسعه آموزش مرکز آموزشي درماني حضرت فاطمه (س) پرداخت و سپس دکتر حوريه محمدي کناري مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و دکتر کامبيز نوين مسئول واحد هماهنگي دفاتر توسعه نظرات، نقاط قوت و ضعف، راهکارهاي موجود براي برطرف شدن مشکلات و چالش­ها را به صورت بازخورد شفاهي بيان کردند. جلسه توانمندسازي مديران و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش با عنوان " تحليل و بازخورد به نقشه وضعيت موجود ارزيابي دانشجو (نوماد)" با ارائه دکتر محمد حسين زاده از ديگر برنامه هاي مهم در اين بازديد دوره اي بود. جلسه با تبادل اطلاعات، دريافت پيشنهادات و ارائه مشاوره به مسئولان و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش تابعه به اتمام رسيد.
گفتني است واحد هماهنگي دفاتر توسعه آموزش، هر ماه از دفاتر توسعه آموزش تابعه، به صورت حضوري و يا مجازي بازديد مي نمايد که در اين بازديد از تمامي مديران و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش تابعه دعوت مي شود که حضور فعال داشته باشند.
خبر: شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول




  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 298074
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings