• 1404/10/14 - 09:59
  • - تعداد بازدید: 65
  • - تعداد بازدید کنندگان: 62
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با دبیران کارگروه‌های کمیته دانشجویی توسعه آموزش

365416.mp3 نشست معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با دبیران کارگروه‌های کمیته دانشجویی توسعه آموزش
این نشست با حضور جناب آقای دکتر بیاضیان (معاون محترم آموزش دانشگاه)، سرکار خانم دکتر زارعی (مسئول واحد توسعه آموزش دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش)، و دبیران کارگروه های پنج گانه کمیته دانشجویی توسعه آموزش، ششم دی ماه در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید.
 
در این جلسه، دبیران کارگروه‌های کمیته دانشجویی به معرفی فعالیت‌ها و ارائه دستاوردهای اخیر خود پرداخته و همکاری دانشجویان در رویدادها و برنامه‌های پیشین معاونت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. همچنین چالش‌ها، نقاط قوت و ظرفیت‌های توسعه‌ای هر یک از کارگروه‌ها به بحث گذاشته شد.
 
دکتر بیاضیان ضمن تقدیر از عملکرد شایان توجه و اثربخش کمیته دانشجویی توسعه آموزش، بر ضرورت ایجاد و تقویت بسترهای ارتباطی مؤثر با دانشجویان و گسترده‌سازی فرآیندهای اطلاع‌رسانی آموزشی تأکید کردند و نقش این کمیته را در ارتقای کیفیت آموزش و جلب مشارکت فعال دانشجویان حائز اهمیت دانستند.
 
در ادامه نشست، بخشی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیرامون جشنواره وثوق نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و تبادل نظر سازنده‌ای در خصوص نحوه اجرای هرچه مطلوب‌تر بخش دانشجویی این رویداد صورت پذیرفت.
  • گروه اخبار : مرکز مطالعات,اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 365416
:
کلیدواژه ها

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings